DIGITAL

SIGNAGE

Η ραγδαία συσσώρευση και καταγραφή των data, µεταβάλλεται σήµερα σε content πιο έξυπνο,
πιο δηµιουργικό, πιο ποιοτικό και σίγουρα σε µια πιο αµφίδροµη σχέση µε το κοινό στόχος.

Η σωστή διαχείριση και διανοµή είναι το επόµενο µεγάλο στοίχηµα.

INTERACTIVE DIGITAL CONTENT

 

Που απευθύνονται – Κοινό

Σε όλους πρακτικά τους τομείς της αγοράς. Ιδανικό για το retail, εκπαίδευση, τον κλάδο του αυτοκινήτου, καλλυντικών, περίπτερα… Eκτιμάται ότι το μέγεθος της αγοράς ψηφιακής σήμανσης θα αυξηθεί από 20,74 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017 σε 31,62 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2023, με εκτιμώμενο CAGR 7,28%. Η αύξηση αυτή είναι διαπιστευμένη στην αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιακή προβολή προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να προσελκύσει την προσοχή του κοινού-στόχου με αποτελεσματικό τρόπο.

 

 Aναγνωρίζοντας την σπουδαιότητα και την αλματώδη ανάπτυξη της ψηφιακής σήμανσης στη παγκόσμια αγορά, έχουμε δημιουργήσει μια εξειδικευμένη ομάδα παραγωγής περιεχομένου οn demand, με ειδικότητα στο retail. Με τεχνολογίες αιχμής, σε σχεδιασμό και υποδομές, δημιουργούμε προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας.

Κάποιες σκέψεις…

 

1. Aφήστε την οθόνη να κάνει την πώληση.

Aκόμη και εκτός των ωρών λειτουργίας. Δώστε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή υπηρεσία – ακόμα και όταν δεν είστε γύρω! Παρουσιάστε τα προϊόντα σας στο παράθυρο της βιτρίνας 24 ώρες την ημέρα με τη βέλτιστη αξιοπιστία, συνέπεια και πληροφόρηση ή απλώς τοποθετήστε μια ηλεκτρονική οθόνη στο παράθυρο του καταστήματός σας, έτσι ώστε όσοι περνούν να μπορούν να πάρουν τις πληροφορίες που θέλουν αμέσως και να γοητευτούν για να μπουν στο κατάστημα.

2. Ελαχιστοποιεί το χρόνο παραγωγής.

Ο χρόνος διεξαγωγής μιας διαφήμισης με διαδικασία παραδοσιακής εκτύπωσης είναι τουλάχιστον 2 ημέρες (για τα ελληνικά δεδομένα…). Ωστόσο, η ψηφιακή σήμανση συνδέεται με το διαδίκτυο, πράγμα που σημαίνει ότι οι νέες διαφημίσεις μπορούν να μεταφερθούν με ευκολία και σε ελάχιστο χρόνο, με διαδικασίες που πιστοποιούν τη παράδοση.
Σημαίνει επίσης ότι:

Μπορείτε να διαχειριστείτε ροές κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, καιρικές συνθήκες, αναρτήσεις ιστολογίου – ό, τι θα μπορούσατε να εκτελέσετε σε έναν ιστότοπο-. Και όλα αυτά σε πραγματικό χρόνο.

3. Το νέο δημιουργικό είναι φθηνό σε σχέση με το προηγούμενο.

Σε σύγκριση με τα παραδοσιακές διαδικασίες σχεδιασμού και εκτύπωσης, είναι λιγότερο δαπανηρό να αναπτυχθούν νέες διαφημίσεις για ψηφιακές οθόνες. Δεν χρειαζόμαστε εικόνες υψηλής ανάλυσης, πιστοποιημένες χρωματικά, έχουμε απόλυτη ευκινησία σε περιπτωση διορθώσεων σε πραγματικό χρόνο, έχουμε μηδενικό χρόνο διανομής και όχι μόνο…Π.χ. για να δημιουργήσουμε ένα video, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε html5, χωρίς να χρειάζεται να πάμε σε εταιρίες παραγωγής και εκτός από τη κίνηση μπορούμε να ενθέσουμε διαδραστικές ικανότητες. Η χρήση της Html5 κάνει δυνατή τη σύνδεση του κόσμου του Design με τους προγραμματιστές και Developers.

4. Το νέο περιεχόμενο είναι στοχευμένο.

Μπορείτε να εκτελείτε σχετικές διαφημίσεις ανάλογα με την ώρα της ημέρας ή της ημέρας της εβδομάδας.  Διαφημίστε πρωινό κατά τη διάρκεια του πρωινού, αν είστε ένα franchise εστιατόριο, για παράδειγμα. Εναλλακτικά, αν έχετε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης, μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις με βροχή σε βροχερές ημέρες και γυαλιά ηλίου σε ηλιόλουστες.

5. Οι ψηφιακές σημάνσεις αυξάνουν τις πωλήσεις

Μια αναφορά από την DataTrend διαπίστωσε ότι η ψηφιακή σήμανση αυξάνει το ποσό αγοράς και το χρόνο παραμονής κατά σχεδόν 30% το καθένα στις λιανικές επιχειρήσεις. Επίσης προσελκύσει περισσότερους πελάτες στο σημείο πώλησης. Ένας συνδυασμός κειμένων, εικόνων και βίντεο επηρεάζει έντονα τις αποφάσεις αγοράς, ειδικά αφού το 60% των αγοραστικών αποφάσεων του αγοραστή γίνονται στο σημείο πώλησης. Επιπλέον, περίπου το 80% των μαρκών που χρησιμοποιούν ψηφιακή σήμανση εμφανίζουν αύξηση πωλήσεων έως και 33%.

6. Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να είναι διαδραστική.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή σήμανση για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και, επομένως, να μάθετε περισσότερα για αυτούς  – “Data-driven marketing”-. Για παράδειγμα, μπορείτε να εκτελέσετε μια κοινωνική προσφορά όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν για να λαμβάνουν ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έναντι αντάλλαξης. Και όταν η ψηφιακή σήμανση είναι διαδραστική, μας επιτρέπει τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων και καλύτερη γνώση των τάσεων της αγοράς. 

7. Μπορείτε να δοκιμάσετε και να επαναλάβετε γρήγορα τις τακτικές μάρκετινγκ.

Επειδή μπορείτε να τοποθετήσετε και να καταγράψετε διαφορετικές διαφημίσεις με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορείτε να είστε εξαιρετικά αποτελεσματικοί στη δοκιμή των μηνυμάτων μάρκετινγκ που λειτουργούν καλύτερα.
Με την πάροδο του χρόνου, μπορείτε να βελτιώσετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ ανάλογα.

8. Μειώνει το κόστος διαχείρισης.

Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να φαίνεται δαπανηρή για την αρχική εγκατάσταση, αλλά εξοικονομείτε χρήματα μακροπρόθεσμα μειώνοντας το κόστος εκτύπωσης και διαχείρισης. Ως δαπάνη ενός χρόνου, 

ο εξοπλισμός ψηφιακής σήμανσης θεωρείται γενικά ως κεφαλαιουχική επένδυση και προέρχεται από έναν προϋπολογισμό λειτουργίας και όχι από τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ. 

Eπίσης η ψηφιακή διοίκηση μπορεί να γίνει από ένα άτομο σε μια κεντρική τοποθεσία. Έτσι αν έχετε 10 franchises, μπορείτε να ενημερώσετε όλα αυτά με τη μία, χωρίς κόστη μετακίνησης. Με ένα μόνο άτομο να το ενημερώνει, είναι πιο εύκολο να το διαχειριστείτε και μπορείτε να εξασφαλίσετε καλύτερο συντονισμό και συνέπεια με τα πρότυπα του σήματος.

9. Η ψηφιακή σήμανση σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε υλικό με κίνηση.

Το βίντεο και οι εφαρμογές html5 είναι πολύ πιο συναρπαστικές από τις απλές φωτογραφίες. 

Η ψηφιακή σήμανση σάς δίνει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείτε την δύναμη του υλικού με κίνηση για να να κρατήσετε την προσοχή των πελατών. Ακόμα και απλά κινούμενα σχέδια, κινούμενοι τίτλοι κ.λ.π., προσφέρουν μια πιο συναρπαστική εμπειρία στους θεατές.

10. Go Eco Friendly

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

INTELIGENCE INTERACTIVE DISPLAY PLATFORM

The Platform

Χρησιµοποιούµε  ένα  “έξυπνο”, διαδραστικό σύστηµα διαχείρισης και προβολής περιεχοµένου συσκευών σε οθόνες, Smartphones, Tablets, computers, Tvs...), συνδέοντας όλες τις συσκευές με το wifi του καταστήματος.
Δημιουργούμε μια αναλυτική χαρτογράφηση των καταστημάτων, με απόλυτη γνώση του status κάθε συσκευής.

Content

 Εξασφαλίζουμε διανοµή περιεχοµένου (ενιαίου ή διαφορετικού) σε διαφορετικές οθόνες, σε διαφορετικές περιοχές χωρίς τη µεσολάβηση φυσικών πόρων.

Οι οθόνες μπορούν να δεχθούν περιεχόμενο τύπου:
Eικόνες - Video -Ήχου - Html5 ή να σχεδιαστούν αποκλειστικά Apps ανάλογα τις ανάγκες του κάθε Project.

 Η διαχείριση γίνεται κεντρικά, χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλων των καταστημάτων.

Cost Benefits

  Αρχική επένδυση σε hardware  

  Μηδενική επένδυση σε δικαιώµατα software 
  Μηδενικά κόστη συντήρησης  

  Eλάχιστος χρόνος download  

  Eύκολη διαχείριση 
  Μεγιστοποίηση αποτελεσµάτων marketing ενεργειών 

  ‘’ Οικολογική’’ αντίληψη

  Βελτίωση της εµπειρίας  αγοράς των καταναλωτών 
  Μεγιστοποίηση των χώρων προβολής ανα κατάστηµα  

  Μείωση κόστους προώθησης πωλήσεων 
  Ελάχιστα κόστη διαχείρισης.

Statistics

Διαχειριζόμαστε αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για τους χρήστες και τις συσκευές που  χρησιμοποίησαν.
Επίσης υπάρχει η 
δυνατότητα δημιουργίας “Customer Satisfaction” ερευνών και επιπλέον συλλογή στατιστικών στοιχείων.

create.distribute.rechearh

ΑSK FOR demo

contact us for a demo